Traktordäck

Linnea och jag var till utegymmet igår förmiddag, givetvis följde småpojkarna med ❤️. Vart att gå spåret först och sen köra styrka. Flåset är sämst men det är bara att kriga på 😂. Tycker vi som inte tränat på evigheter gjorde grymt ifrån oss! Eller jag har ju tränat nu i några veckor till och från men Linnea var grym som inte tränat på 100 år men som ändå orkade allt 😄💪🏼! 

Lyfte traktor däcket 2 gånger, förra veckan eller om det till och med var veckan innan det så orkade jag knappt 1 gång ✌🏼. Ser ju inte nå vidare tungt ut men det lovar jag att det är 😂. 

Imorse när jag ställde mig på vågen visade den att jag vägde som innan jag fick Birk!!!!! HALLELULJA 😄😄😄!!! Bara fortsätta såhär så är jag på rätt väg mot mitt mål. Jag vet inte riktigt vad mitt mål är exakt. Så mycket som jag vägde innan Heimer vore ju galet men delmålet nu är nog till den vikten innan Thor. Och det är ca 6,5 kg tills dess om jag minns rätt 😂. Nej jag kör inte nån diet. Tror inte sånt funkar för mig i långa loppet. Skulle lätt bli jojobantning. Jag älskar ju mat, och om jag då skulle gå på en diet säg typ LCHF... och sen när jag gått ner mina kilon och vill börja äta normalt igen Hehehe... pasta och ris... vitt bröd är mina värsta fiender. Men all creed till som fixar det! Jag äter mindre, tar tex inte om när vi äter lunch, middag. Försöker hålla mig till godsaker på lördagar. Men hela förra veckan spårade ur 🙈. Äter havregrynsgröt till frukost med en macka till. Istället för att äta typ 2-4 mackor plus yoghurt med flingor och då pratar vi ingen hälsoyoghurt här. Nej jag har verkligen ätit mig fet. Och gravidcravingsen har verkligen inte hjälpt mig. Jag har ju liksom inte vaknat upp en dag och bara fan vad jag äter mycket, utan jag har vetat om det men inte orkat tagit tag i det. Förra veckan var en liten svacka. Tror jag blev väderdeppig. Men jag åt fortfarande inte lika som jag har gjort men jag höll mig ju inte så bra med godsaker osv. Men att se att det händer saker är så härligt! 3,5kg är borta sen jag började och med tanke på att jag fuskat och att jag inte uteslutar tex kolhydrater och inte tränar varje dag så är jag nöjd! Nu ska vi kötta till jul jag och Linnea 😄! Mycket roligare när man kan peppa varandra 😍. 
Jag vill få tillbaka min hälsosamma och starka kropp och kunna köpa kläder som jag vill ha... hittade ju värsta fina blusen på Gina förut men nej nej tungviktare kan inte gå dit occh shoppa iaf 😂😂😂😂. 

1 Alice:

skriven

Stark du är! 💪❤

Svar: Tack 😍😍!!! Men du är amazon 😍😍
betpet.blogg.se

Kommentera här: