Uppsala survival

Efter lite pysslande så kunde jag och pappa åka på ett prova på pass på Uppsala survival 😄! Mamma, Johan och Fanny passade T och H och Rickard tog med Birk och handlade. Han tar ju inte flaskan, men under den 1,5 h så hade han goffat på en smoothie hehe. 


Hursomhelst.

JÖSSES ALLTSÅ!!! Hahahaha.... det var sjukt svårt. Men riktigt kul! Det spöregnade och var lerigt, men ändå hade vi grymt kul vilket jag tycker tyder på en hel del 😄!! Vi gick igenom mycket basics som vi fick prova på och ja att bara göra en repklämma med fötterna var ju svårt 😂. Jag behöver bli både lättare och få starkare muskler innan jag känner att jag kommer börja på det här. Så efter nyår kanske 😊. Pappa har redan betalat in medlemsavgiften och är riktigt taggad på att fortsätta 😄! Han var grym! Lite trist att jag inte joinar men ja alltså jag kände mig lite som svarta fåret där bland alla vältränade, slimmade atleter 😂. Men snart så 😉. Det får ta sin tid, ingen stress 😉.

Kommentera här: