Tough Viking

Igår bestämde Alice och jag för att vi ska göra Tough viking!!! Är såååååå taggad 😄😄😄😄😄!!!! Googla om ni inte vet vad det är 😄. Så fram till den 12:e Maj blir det hårdträning 😂. Ja på mitt vis. Måste gå ner några kilon till och sen tänkte jag börja springa om mina höfter osv godkänner det 🤔. Har köpt hem hantlar som jag ska köra med. Mina armuskler är ju skrattretande 😂. Alltid ett plus om du är i toppform inför sånna här lopp men ja amatörer har väl tio gånger så roligare skulle jag tro 🤔😂...  


Dagen har gått himla fort! Vi har hängt i Märsta och ätit god mat, varit ut till lekparken och snackat massa skit. 
Tog upp att jag tyckte Tessan och Stoffe kunde haka på på Tough viking och till min förvåning ville dem! Hur kul som helst ju 😄!  
Vi kollade youtube klipp, såg väl inte så svårt ut 🙄🙄... eller 😜😂?! Is-vaken kan bli spännande, likaså elstötarna på slutet 😏. Jag behöver verkligen en morot till min motivation. Detta blir perfekt 😄✌🏼. Skulle vilja göra new york tjejmilen den 9 juni också, tror jag det var, men det är lite dyrare hehe. Varför just i new york ja den känslan liksom! Det är en speciell känsla i den staden, feel good. Visserligen var jag där 2011 så det kan ju ha ändrats 😂. Och nej kanske ingen feel good känsla i new york slummen men där behöver man ju inte hänga. Det är iaf alltid lika trevligt att tälta i central park 😉. Alice tyckte man lika gärna kunde springa milen i Sverige.... Hahaha ja så är det ju. Inte ens London lockade 😂😂😂.... hmm 🤔🤔🤔. Får komma med ett bättre alternativ 😂. 

Ja livet hörni! Det är så sjukt på så många konstiga nivåer 😄. Imorgon väntar BVC med mini-me, undra hur mycket han väger 😊. Natti natti ❤️. 

Kommentera här: