Hon börjar bli gråhårig min donna!

Tänk att hon blir 5 år nu i sommar, denna lilla donna med såååå mycket egenvilja att det är sjukt 😂😂. Vi har en slags hatkärlek till varandra, Selma och jag. Och man kan dessutom börja se lite gråa hår runt i ansiktet ❤️😅. Jag vet, mina tränings tights är för härliga 😂🤪. Prickar is The shit 😉. Rickard har pluggat hela förmiddagen medan jag tagit hand om en mindre glad Birk men sen så kunde Birk och jag äntligen fixa med vår lilla altan eller vad man vill kalla det. Vi åkte iväg med massa sopor till tippen och sen somnade han lagom till vi kom hem. Hann njuta av solen en stund innan jag åkte och hämtade vildarna från dagis. Rickard är nu och byter däck och ska sen jobba. Vi här hemma ska nog bara chilla och fixa tvätten. Heimers avdelning har varit på utflykt hela dagen så han är trött 😅. Satt på trappen och blåste bubblor och åt frukt med barnen nu efter dagis ❤️. Skönt att dom tål frukt än så länge iaf. Själv kan jag ju typ bara äta banan... Blää 😂😂😂

Kommentera här: