Jävla CP app

Såååå jäkla irriterande när ett inlägg som nästan var klart bara raderas och försvinner. Sug min k#k om jag hade haft nån.... Hahaha PMS idag eller??! Nä faktiskt inte. Eller jo mellan varven har jag fått mina utbrott både inombords och utåt. Nåja vad säger ni om detta??
Alla har vi väl 385TUSEN PUPPOR på konton liksom!? Dum fråga. Hahahaha hur kan man sätta ett sånt här pris? Ingår personlig butler?? Då kan jag överväga saken 😉. Fanns resor till Maldiverna för 40 också men det är ju dom där galna hyddorna/husen som ligger i det turkosa vattnet som man kan stirra sig blind på, ja det är ju där man vill bo!! Om man nu ändå ska dit. Får se om vi någonsin kommer till Maldiverna eller dylikt. Har fått tillbaka min resmani. Eller har den någonsin varit borta?? Dock har den satts lite på paus, paus sen jag fick barn haha. Fast vi åkte ju flitigt med Heimer i början, vi hann med Prag, Cypern och Kuba. Sen kom lille Thor och jaa vad hände sen liksom?! Pengarna tog slut 🤣🤣🤣... Vi gifte oss 🙄🤪❤️😂. 

Idag skulle Rickard jobbat dag men blev byte till kväll så då passade vi på att vaccinera mini trion och herrn själv med twinerix. Jag har det sen tidigare. Alla barn behöver nya pass också vilket vi får fixa på fredag. Nej ska man ta och försöka sova lite. Thor somnade för typ 5 minuter sen.. Jag hade gjort iordning middagen och skulle gå och hämta barnen som satt i vardagsrummet.. Självklart ligger Thor helt utslagen och snarkar 😂😂😂... Jag brukar låta han sova en stund iaf. Lugnast så, annars får jag en argsint Thor. Han vaknade av sig själv vid halv sex hehe. Nåja imorgon väntar dagis och hoppas på SOL 😍. 

Kommentera här: