Kaosartat hem

Hej mina kärlekar!!! Snart jul och det innebär SNART jullov 😍😍😍!!!
Rickard åkte iväg och fixade gran idag, jag tog barnen med till jobbet då jag glömt min bok som jag behövde över helgen. Det första Birk gjorde var att hitta en penna och ritade golvet rosa 😂😉. Vi gick även ner i källaren för att slänga lite kläder i smutssäcken som jag inte gjort under veckan 🙈..... 🙄. Men bättre sent än aldrig! Helloo.
Ååååh ni måste lyssna på senaste poddavsnittet "orakade manshatare" av postpatriarkatet 😍. Kärlek på den! Första hela poddavsnittet jag lyssnat på någonsin 😃. Galet bra! Har liksom inte kommit in i podd världen ännu, har liksom inte blivit av än. 
Jag har haft mycket på jobbet i veckan så dagarna har gått väldigt fort, alldeles för fort. Det värmer dock i hjärtat att höra av både anhöriga och kollegor att de känner att jag är väldigt lätt att prata med ❤️. Känns roligt att höra! 
Igår kväll jobbade på Rickard och jag körde på att barnen fick vara vakna tills dom stupa i säng. Det funkade 😂, fick till och med en liten sovmorgon! Annars kan dom små liven lägga sig sent men ändå gå upp innan 7 😭... Och den är ju kul på en lördag. 
Jag ska strax ta tag i operation "städa lekrum". 
Ungefär såhär ser hela huset ut. Välkommen till familjen Lindroth 😉. 
Ska bara vänta tills Birk somnat lite djupare. 
Rickard jobbar kväll idag igen, och vi ska bara pyssla hemma och vila upp oss. Min hals kändes av igår men nu känns det bättre. 
Imorgon ska jag och Heimer in till stan och träffa mormor och morfar och handla julklappar 😍





Kommentera här: