Alla hjärtans dag

Kärleksdagen är här! Även om man året runt ska uppmärksamma kärlek till sina nära och kära så kan man ju göra det lite extra idag ❤️. Rickard fick dessa resväskor av mig imorse 😃.
(null)
Så nöjd! Vi har inte haft egna resväskor utan lånat osv när vi varit iväg. Men nu så 😄. Nu ska bara barnen ha också 🙈. Jag köpte dem på Rofa design men läste sen i recensionerna att märket inte håller så länge 😔. Nåja 😂. Man kan inte få allt 😉. 
Jag ska snart göra iordning mig och Birk för en dejt med FAHMIDA (såååå längesen ❤️❤️❤️), vi ska ta en fika såklart 😉. Ikväll har R någon överraskning, han kommer nog laga något gott 😉❤️. Mums!!! 
(null)
Hahahahaha!!! När Rickard leker med barnen och frågan blir "vem tror ni har mest kul 😂🙈?!". Mitt livs kärlek ❤️. 
(Och nej bilden är gammal, lovar julsakerna är borta!! Hahaha)

Kommentera här: