❤️

Imorse delade jag tabletten och det gick att svälja!!! Hallelulja!! Hahah. Yes man kan bli glad för det lilla 🙈. Insåg igår kväll att jag duschade mitt hår (ja har givetvis duschat kroppen 😂) i måndags!! Så går det när man strosar runt hemma och inte behöver visa sig för civilisationen och om jag har det så har jag haft mössa 😂😂. Orkade inte duscha det igår men duschade det imorse och Gosh vad skönt 😂🙈. Man ska ju inte "skämma bort" sig för mycket då uppskattar man inte det lika mycket 😉😅. 
Någon har slängt in en bomb i vårt kök... så det ska jag väl ta tag i snart innan barnen ska äta lunch. Själv tänkte jag göra en hallonsmoothie tror jag 😄. 
(null)
Minstingen sover ❤️. Mys. 
(null)
Innan frukost imorse lekte dem med bondgården. Heimer och Thor bråkade såklart lite också... tänk sen när Birk också hakar på 😂. 

Kommentera här: