Glad alla hjärtans dag på er!

Hoppas ni haft en fin och mysig dag oavsett hur ni har spenderat den ❤️. 
Jag och Fahmida satt en bra stund på landings och fikade tills Birk ledsnade. Den kvinnan har sååå mycket power och skiter fullständigt i vad andra tycker vilket jag beundrar henne för ❤️😃! Hon har alltid ett sjukt bra svar på saker och ting! WOOW! 

När jag kom hem möttes jag först (halvvägs upp på vår infart) av två glada hundar och barnen står i dörröppningen och tjoar av glädje "mamma mamma mamma". Då blir man varm i hjärtat!!! Väl inne blir jag överraskad med blommor, choklad och trisslotter. Kärleken hade även gjort hamburgare, Gosh så gott det var ❤️!!! 
Imorgon ska jag ha fikadejt med fina fina Alice!! Har saknat henne så! Men landings bjöd på torr fika så vi kanske prövar något annat 😂... sen ska jag och Birkis troligen sova hos kusin Nils om han inte är alltför förkyld. Linnea skulle kolla snorstatus imorgon 😂😂😂... får se hur snorstatusen blir 😉🤣... 
(null)

(null)
Birk och jag åkte kommunalt idag, hehe, var hundra år sen sist. Och han var sååå söt... jag sminkade mig för första gången på typ 4 veckor och han kollade så skeptiskt på mig efteråt. Verkligen funderade och funderade, sen villa han ta tag i mina fransar 😂❤️. Han skulle ju inte känna igen mig om jag kletade på mig massa smink som annat vanligt folk gör 😂😂... speciellt om han reagerar såhär på lite mascara 😂. Gullungen min!! 
1 Alice:

skriven


Svar: ❤️😍❤️
betpet.blogg.se

Kommentera här: