Förlovningsdag

Idag var det 5 år sen Rickard friade till mig i Egypten. Tiden går verkligen fort! Han överraskade mig med en guldros och ett par påslakanset jag tydligen tjatat om i ett halvår 😂❤️. Love you!!!
(null)
Min förlovningspresent var star wars i söndags ❣️. 
Jag vaknade med feberfrossa imorse pga MJÖLKSTOCKNING 😅🤣. AJ. Har haft ont i huvudet i några dagar och egentligen i ena bröstet också men inte tänkt mer på det förän det slog mig imorse 😂. Jag misstänker att det beror på stress som faktiskt kan leda till mjölkstockning. Birk ammar ju 24/7 så det beror ju knappast på för lite urpumpning 🤣. 
Rickard fixade hem räksmörgåsar och blåbärsbullar från bästa konditoriet❤️. Så gott! Efter lite alvedon var jag på benen igen, och vi åkte mot habiliteringen. Idag var det bara jag och Rickard (självklart mini också 🙈). Känns skönt att det äntligen händer något. Att vi nu är på gång! Fått väldigt mycket info och papper hem som ska läsas igenom. Ja vi får se vad framtiden visar ❤️. Nu ska jag sova, är galet trött.

Kommentera här: