GOTT NYTT ÅR

Känslan är väl egentligen densamma som den var 2017 men nytt år är ju ändå lite speciellt. Och givetvis bör och kan man ändra på saker vilken dag som helst under året och inte ha som "tradition" att gör det just precis efter nyår. MEN jag ska inte sticka under stolen med att man får en liten kick eller vad man vill kalla det för efter nyår. På något vis känns det som en nystart. Och därmed ett perfekt tillfälle till att just sätta nya mål för den närmsta framtiden. Jag funderar lite på vad jag skulle vilja åstadkomma under 2018, om det är något särskilt. Mycket jag skulle vilja göra, men ska ju vara realistiskt också. Ska suga lite till på denna karamell. Vill iaf fortsätta nå mitt viktmål. Men är det bara jag som blir sjukt trött på detta väder??? Deppigmört deluxe i detta mörker haha!! Min energi kom tillbaka TACK. 

Gott nytt år på er! Bättre sent än aldrig 😉.
Vi hade ett jätteroligt men kaosfyllt nyår. Thomas, Milla och Millas son Elias kom över, vi åt god mat, spelade spel, snackade skit och skålade skumpa vid 12-slaget. Heimer var vaken och såg raketerna vilket han uppskattade. Sen fick han och Elias (7 år) någon Duracell energi och röjde runt 😂. Sömnen vart lite kaos precis som den brukar vara på nyår. Vi började det nya året med en brakfrukost som Rickard gjorde. Nygräddad grekisk limpa, äggröra och stekt bacon. Yummy! Elias och Heimer lekte verkligen jättebra vilket var så kul att se ❤️. Ska bli så kul nu i vår när Milla och Elias flyttar upp till Märsta från Uddevalla ❤️. Vi har redan planerat sommaren med massa kärlekskaos bestående i grillkvällar och poolpartyn ❤️😂!! Måste bara skaffa oss en rymlig pool först 🙈...
Dagen fortsatte med att jag städade bort det värsta kaoset barnen fixat, Rickard gräddade sedan plättar/pannkakor till oss alla och sen stod Thor för ännu mer kaos (vårt fel också men iaf). Han duschade och ni vet på landet så räcker inte varmvattnet hur länge som helst. Rickard går in och ska stänga av... jodå då har busungen bajsat i duschen och har självklart spolat runt bajset med duschslangen så det ligger över HELA badrumsgolvet. Det var den härliga starten på det nya året 🤣😉. Thor var ju även bajsig lite här och var men fanns inget varmvatten... så vi kokade och fick tvätta lite bohemiskt sådär. Vad beroende man är av så mycket som så lätt bara kan försvinna på nån sekund. Såsom el och varmvatten... 
När gästerna åkt hem packade jag ihop grejer för mig, Thor och Birk som skulle på middag hos mamma och Johan samt sova över. Heimer var helt förstörd stackarn så det var lika bra att han och R fick vara hemma. Och mysigt för oss andra att sova hos mamma ❤️. 

Hoppas alla hade ett fint nyår ❤️

(null)
Ååh du är bara för söt 😍. Älskade unge!!!
(null)
Super god cheesecake! 

Kommentera här: