Trotsade kylan!

Imorse vaknade barnen vid halv åtta ochjag kände bara NOOOOO!!!! Var så trött och önskade jag kunde pausa och bara somna om tills jag vakna igen och sen trycka på play. Hade varit så fiffigt och tänk vad bra förälder man skulle vara under alla dygnets vakna timmar om det faktiskt hade gått att göra så?! Mm men ja nu är ju verkligheten annorlunda, bara att vakna till liv och göra iordning frukost till dem små liven ❤️. Vi bestämde oss för att åka in till stan och veckohandla för kommande veckan då det är fullspäckad så lika bra att få det överstökat. Men innan det så köpte vi med oss pizzor ifrån pizza hut och tog med till min pappa 😄. Men jisses, en small pizza var ju rena rama SKÄMTET!!! Att den ens för kosta 100 spänn (mer eller mindre) är ju sjukt. Nåja nu vet vi det till nästa gång iaf 😂. Vi köpte nämligen två large och en small så gick väl ingen nöd på oss men ändå!!! Man vill ju ha något för pengar iaf.... 
När vi ätit färdigt trotsade vi kylan och gick ut för att åka på barnens nya snömadrasser eller vad de kallas. Tusan vad fort dem går! 
(null)

(null)

Vi hade minus 13 imorse, brrrr! Nästa vinter ska jag köpa mig en snygg blå fjällrävenjacka! Har velat haft en sån sen gymnasiet, shit tänk om den inte finns kvar 😂😂.... måste kolla. Lär ju finnas i liknande modell. Känner att det är onödigt nu när jag håller på att gå ner i vikt för den lär ju inte vara gratis iaf 😂. 
 På Willys var vi verkligen inte själva. Kom på sen att det var ju barnbidrag i fredags 🙈, nåja det gick att handla iaf och förstår inte hur men gick på alldeles för mycket! 
Nu sover hela familjen utom jag, så borde väl försöka få några timmars skönhetssömn innan nått uppstår 😂....

Kommentera här: