Upp 2, ner 2!

Jojobantning här hemma! Vägde mig i söndags på självaste nyårsafton. Hade då gått upp 2 kilo under julen 😂! Måste blivit många rostade mackor med julskinka och alldeles för mycket julgodis, får inte glömma dillen på varm choklad... Så mycket julmust och julmat åt jag faktiskt inte! Men däremot mycket pasta 😱. Haha! 
Körde igång med Viktväktarna nu i torsdags och har idag gått ner 2 kilo hehe. Vägde mig dessutom mitt på dagen bara för skojs skull och se där vilken rolig överraskning. Så fortfarande minus 6 kilo sen i september. Egentligen lite men om jag ser utifrån min livstil och livssituation är det grymt! Väger ju mindre än vad jag gjorde när Thor var i samma ålder som Birk är nu. Då vägde jag dem där två kilona också som jag gick upp under julen nu 😂. Måste komma igång med träningen. Imorse körde jag plankan och benböj innan frukost, ville göra mer men barnen ville göra allt de inte fick. Är taggad på en morgonpromis innan frukost imorgon. Får se om jag är lika taggad imorgonbitti 🤣. 

La mig på spikmattan idag, var ett tag sen nu  och det måste ju ändå vara en fiffig och bra uppfinning. Kan varmt rekommenderas för att få en bra avslappning!

Skickade dessa till Milla igår. Hahaha! Första SKRIKER sommar!  (null)

(null)
Blir definitivt till att göra dessa i sommar! Lär vara dyrt dock om man räknar i Viktväktar points 😂🙈. Tur man har en veckobonus och kan unna sig nått i veckan iaf. Bara jag som längtar lite extra till sommaren när vädret är som det är? Varken vinter eller sol 😂. Hoppas sommaren blir varmare och bättre än vad sommaren nu var. Och jag funderar på att göra en spraytan, men vet inte om jag vågar med min härliga hud som vägrar det mesta inom skönhetsvärlden men också bara vanligt vatten 😂. Så kan det va! Skulle vilja göra det till Marocko men måste då testa lite i förväg så jag inte får nån allergisk chock där nere 😱😂. Får kolla upp nått bra ställe 😊.

Kommentera här: