HEJA SVERIGE!!!


Wow!!! Så himla roligt!!! Så spännande match igår och vilken känsla när Sverige tog hem segern!! Skulle vara magiskt om vi hade chans på en medalj i detta VM! Jag åkte med Thor och Heimer i sista minuten innan matchen började och köpte pizza. Lyssnade på fotbollen i bilen, alltid lika mäktigt när svenska nationalsången går igång. Tänk att vara DÄR?!!! VM 2022 ❤️!!! I Qatar dock, hahaha... 🙄. Kanske satsa på 2026 istället då är det i Kanada, USA och Mexiko om man ska tro på Google 😅. Men ja vem vet om ens Sverige spelar, men annars får man väl heja på något annat lag. England eller Tyskland 😊. Igår hejade vi på Colombia men tyvärr. Dock kanske det var bäst för de engelska spelarna att dom fick vinna med tanke på pressen de har hemifrån hahaha. Såg ett reportage om att en supporter redan tatuerat in att England med VM pokalen 2018 😅. Och ja dom har nog stor chans att vinna 😊. 
Råkade ha på fokus så därav den härligt suddiga bilden Hahah.. Märkte såklart inte det när jag tog 🙄😂. Samma sak när jag skulle ta bild på Rickard och Jacob när dom grillade på midsommar och jag märker inte då att Rickard tagit fram hela härligheten 😂😂😂😂.... 
Alla vill vara med pappa såklart ❤️. 

Rickard mådde sisådär under dagen igår, så jag tog barnen och åkte mot Uppsala för att handla mat. Slutade med att vi plockade upp Martin på jobbet och sen hjälpte han mig att handla ❤️. Barnen skötte sig bra 👌🏻. Men stressigt ändå 😂😂😂.... 
Sen åkte vi hemåt och goffade pizza och hejade på Sverige! 
Ha en fin dag ❤️


Kommentera här: