Ko-skit och lyckliga barn

Rickard åkte till jobbet vid 14 och jag drog ut barnen och hundarna i bilen strax efter och Thor fick sitta i mitt knä och köra en sväng. Alltså en sväng runt bondgården vi bor vid eller ja alla lador osv. Sen körde vi upp på den vägen där jag alltid går med hundarna. Vi stannade efter en bit och gick ur allihopa. Hundarna fick springa av sig och barnen med haha. Alla nöjda 😊. Tänk vad en åker kan vara underhållande 🙄😂👌🏻. Heimer sprang som aldrig förr fram och tillbaka och såg så stolt ut när jag öste beröm över honom "ååh vad du är SNABB!!!" ❤️. Birk tyckte väl att det var mindre kul när Selma och Leia sprang runt (JUST) honom och skulle busa med varandra 😅. Däremot vart barnen så fascinerande när jag hittade en nyckelpiga som vi satt och tittade på en stund. Thor: "så söööt" "guuullig" ❤️. 
Thor är pricken därborta (om du kollar noga 😅) haha! 

Leia badade i vanlig ordning i diket men självklart skulle hon in i kohagen och rulla runt också. .. Vad hade jag förväntat mig? Och mitt i detta.. Tänkte ju att hon kunde få bada lite till sen och kanske halvtorka lite innan vi åkte igen men nej då ska korna komma springande mot oss 😂. Tänkte "Jahopp ingen Leia mer.. 😱". Hon skäller nämligen alltid ut korna när dom går bakom vårt hus eller om vi möter dom på promenaden. Men nu var hon ju i kohagen och korna är ju alltid mer intressanta än mig Hahah... Men hon hann aldrig märka att en HEL flock med kor (🤔🙄😂???) kom springandes mot oss så hon sprang mot bilen och hoppade in utan några konstigheter 👌🏻. Skönt!! Nu är hon nyduschad och luktar mojito 😉🤪. Aldrig en lugn stund i detta hem. Och allt har en förmåga att liksom ske på samma gång 🤔. 

Kommentera här: