Lunchdejt och shopping

I torsdags mötte jag och Birk upp Linnéa på gränby för en lunch och lite shopping. Vi kom in lite tidigare då jag passade på att åka in direkt efter att jag lämnat barnen på dagis och Birk var lugn i bilen... Han gillar inte alls att åka bil, blev bättre ett tag efter att vi bytte ut babyskyddet men för några veckor sen började han skrika igen 🤪. Han skriker tills han kräks... Det som är problemet. Okej att åka med en skrikande unge i bilen är ju heller inte kul men att veta att han kan kräkas, alltså KASKADAR, är lagom stressande 😂... Han började bli lite kinkig när det var ca 10 minuter kvar och som tur nöjde han sig med att lyssna på sin mamma som härmade alla djur hon kunde komma på OM OCH OM IGEN 😏. PUUUUH. Vi tog en second breakfast på espresso house medan vi väntade in Linnéa. Sen var det full fart på Birk. Inget bra shoppingsällskap längre 😂. Överallt och ingenstans. Men glad iaf. Jag handlande bara en present så det var Linnéa som stod för shoppandet haha. Helt okej rea, sen för er som gillar body shops tvålar, tänker på BIG SIZE (750ml) dom är 33kr dyrare per liter än att köpa dom som det är 250ml i x 4. Bara så ni vet hahaha. Tips 😊. Om man nu vill bunkra på rean så att säga 😊. 
Yes ni ser rätt, second breakfast i form av den godaste cheesecaken jag vet just nu...!!!! Gosh. Haha 😉. 
Barnen gick på sommarlov när jag hämtade hem dom sen. Heimer blev ledsen efter att jag berättat det dagen innan.... 🙄 😂. Den är ju lätt. Så jag sa inte ett ord om det sen för att underlätta för alla när jag skulle hämta dom. Luften stod stilla den dagen, det var så varmt! Vi åkte hem tog fram vattenslangen och fyllde upp poolen, åt glass och la oss sedan i poolen alla 4 (Rickard jobbade) och jäste oss. 
Ja alltså, vad ska man säga Hahahahahhaha. Detta är vår Heimer, vår Heimer i ett nötskal!! Sån livsnjutare som han är är svårslaget ❤️. Finaste Heimer ❤️. Älskade ungar. Så sjukt att dom alla tre har legat i min mage och varit så små 😭😭😭... Kommer sakna denna småbarntid på både gott och ont!!! Tänk så mycket kärlek dessa ungar ger och får också för den delen. Ja om dom inte hade känts som 10 ungar hade jag lätt skaffat några till 😅😂. 



Kommentera här: