Hicka...

Tredje gången idag som jag sitter och hickar, sjukt irriterande haha!! Intresseklubben antecknar. Fick igen för min egen lathet idag. Skulle ut på promenad med hundarna på morgonkvisten och min tandborste låg inte i stora badrummet och orkade inte gå till lilla, tänkte att jag kör lite snabbt med tandkräm på fingret och gnugga runt för att åtminstone få lite fräsch smak.... Hahahah självklart på något vis slinter jag med fingret och river upp tandköttet med nageln (jag som nästan aldrig har långa naglar har nu sparat ut dem 😂😂😂..) aaaaaj. Så kan det gå. Idag har vi inte gjort mycket. Barnen och jag lekte nyss att leia var en haj och jagade oss. Barnen var lyriska! Ska göra chilli con Carne ikväll mer action än så blir det nog inte. Är sjukt trött och känner mig seeeg. Inte sjuk seg utan bara trött seg haha. Så blir en tidig sänggång ikväll. Imorgon ska pappa och jag se tårtgeneralen 😃. Får se vad den bjuder på.

Kommentera här: