Tårtgeneralen

Jag har ju alltid haft en crush på Mikael Persbrant hehe. Okej, inte som han ser ut i tårtgeneralen men iaf 😂. Pappa och jag köpte med oss popcorn och snacks, var väl cirka 15 personer i salongen. Filmen var egentligen en hemmafilm men jag gillade den. Pappa tyckte den var ok. Oavsett kul att komma iväg. Sen åkte vi och fikade hos mamma och Johan, som hade gjort rabarberpaj!! Gosh!! Martin var även där, ser honom inte så ofta nu när han är i militären hehe ❤️. Mamma hade passat Birk vilket hade gått fint. Jag skulle sen hoppa in på city gross för att köpa 2 saker... Kom ut med 4 kassar för 1100kr....!????!! Varför blir det så? 😂😂😂 Såg solbrillorna och tänkte att det vore perfekt eftersom mina gick sönder i höstas... 169 kr senare.. Och sen när jag såg påskäggen så kom jag ju på juste måste ju ordna det till barnen och till R såklart 🙄😉. Så köpte ägg och godis och självklart lite såpbubblor och studsbollar. Har även köpt en varsin påskpresent till barnen. Det fick alltid vi när vi var små och gillar den traditionen. Alltid en anledning till att få gå lös i leksaksaffären hahaha... Och sånt gillas 😉.
Idag kom Becca och hennes barn Saga och Wilhelm över på pannkakor och kakbuffe 😃 (köpta kakor haha!). Jättetrevligt, får vi göra om snart igen 😍. Wilhelm är bara 2 månader yngre än Birk 😁.
Imorgon ska linnea och jag ta en vända på gränby 😃😍. Jag ska se om jag hittar något på hm för mina checkar jag fått hem hehe... Pappa och fanny kommer upp på kvällen så jag och Heimer kan gå på bamsegympan 😊.
Innan bion åkte jag, Thor och Heimer till en av alla lekparker vi har här ute 😁. Det var så roligt då en av heimers kompisar från dagis var där och pojkarna lekte i 1,5 h innan vi var tvungna att åka hemåt 😃. 
Vädret var ju helt fantastiskt!!! Bara passa på och njuta!! 


Kommentera här: