När man bara vill vara snäll...

Hahahah ja vad säger man. Alltså jag älskar att överraska Rickard. Även om det bara är något litet. Som idag när jag ändå var i Tierp för att hämta ut barnens pass (äntligen!) så tänkte jag att jag springer in på systemet snabbt för att köpa lite olika roliga ölsorter. Först öppnar dom inte förän 10... Borde jag vetat 😅, så jag sätter mig och tar en fika med Birk 😊. Sen går vi till Ica bara för att fördriva tiden lite till. Och när klockan var 7 minuter i ställer jag mig utanför systemet och väntar.. VÄNTAR MED ALLA ANDRA A LAGARE!!!!! Kände mig som världens alkis 😂😂😂😂... Jag som knappt druckit något på de senaste 5 åren 🤣🤣🤣... Nej aldrig mer systemet sådär tidigt på morgonen.. Och så har jag Birk med mig, känns ju tiotusen gånger värre 😂. Bara för att jag vill vara en snäll fru och göra min man glad. I-landsproblem men ändå. HAHAHAHA. Dock så sorgligt att det var såååå många som var där som var garanterat alkolister, syntes långa vägar. Det är sorgligt. Var även en ung kille typ i min ålder som gick runt runt utanför innan det öppnade och såg ut att ha abstinens. Mm sorgligt sorgligt. Vad mycket sorgligt det blev nurå hahaha. 

Fikamys med min mini ❤️. 
Nu somnar snart Birk sen ska vi dra hemåt. Tänkte hämta ut lite paket på Ica men gör nog det innan vi hämtar barnen. Ha en fin dag ❤️. 

Kommentera här: