Pizza och parkhäng

Igår var Heimer först till tandläkaren, Rickard åkte med honom och Thor ville följa med. Allt hade gått bra 😊. När dom kom hem bytte Rickard och jag plats och Birk hängde på såklart. Vi åkte mot Malin, men först stopp på pizzerian och Ica där vi köpte med oss fika. Hos oss var det lite molnigt och inte direkt jättevarmt så vi klädde på oss långbyxor 🤪🙄... Hade ju tänkt ringa Malin och höra vad vädret bjöd på hemma hos dom i Alunda men det glömde jag bort 😅. Var ju GALET VARMT!!!! Vi hade det roligt iaf, Heimer vart tok ledsen när vi skulle åka. Märks också att Malin inte är van vid tre huliganer 😂😂😂... Isabelle på 5 år är ju lite lugnare om man säger så 😅.

Idag efter dagis tog jag med mig barnen in på Ica så fick dom välja glass 👌🏻. Köpte även hem massa glass för att fylla på glass förrådet hemma 😉. Behövs i denna underbara värme 😀. Väl hemma badade dom i poolen och jag passade på att klippa gräset bredvid. Gick sådär då Birk ledsnade fort haha. Men hann en liten bit. Nu leker dom och jag njuter av min alkoholfria öl 👌🏻. Livskvalité! 



Kommentera här: