SINGING HALLELUJA

Igår ringde dom från barnomsorgen och berättade att vi får plats på samma dagis som Heimer och Thor går på 😀!!! Yeay!! Nu hoppas vi bara på samma avdelning! Det har ju nämligen varit kaos.. Och platsbrist. Så vi var lite oroliga över att Birk inte skulle få plats där utan på ett annat. Det hade ju känts sådär. Men nu så! Så glada!! Han kommer börja efter sommaren. Känner både och inför detta! Samma känslor som jag hade med både H och T när dom skulle börja. Men nu känns det också jobbigt för att denna bebis period kanske är den sista jag kommer få vara med om??? Försöker ju njuta men alltså ja testa själv och njut med tre små barn som är överallt och ingenstans.... Men som sagt jag försöker 😂😍. Känns konstigt att dessa småbarns år "snart" är till ända. Ja ja you wish tänker ni, men tiden RUSAR iväg. Heimer blir 5 i höst??! Jätteroligt att han blir äldre och på så vis kunna göra mer saker tillsammans men hallå igår  var han min bebis ju 😭😭😭. Mina pojkar 💙💙💙. Ibland när jag stannar upp och tänker på det, trebarnsmamma... Vad tusan hände??? Hahahaha. Helt surrealistiskt. Men när man är mitt uppe i detta kaos så hinner man inte reflektera över saker och ting. Jag är iaf så glad över att jag vågade, att vi vågade ❤️. Livet vänds ju upp och ner. Inget blir ju riktigt som förr och speciellt inte när man får det andra barnet och ja sen det tredje. Allt blir ju trippel upp och mycket svårare att få barnvakt till tre vildar än till en 😂. Egentid med varandra vad är det liksom? Eller ens EGENTID med sig själv?? Ja typ nu när dom sover, dom små liven ❤️.

Dom ringde även ifrån habiliteringen idag, har väntat på att dom ska höra av sig så vi får lite kött på benen 😁. Hon berättade iaf vad hon sett och att hon trodde mycket av hans svårigheter ligger i att han är sen i språkutvecklingen och så undrade hon hur vi ville göra. Om vi vill utreda eller inte. Hahah. Ja tydligen var detta en mer koll om det bör utredas eller inte men nu ska vi börja med utredning. Klart vi vill! Allt för att OM det är något ska han få bästa möjliga hjälp och insatser så fort som möjligt. Hon sa att av det hon sett och vi berättat finns det tecken på autism men det är också svårt att säga. Autism är också SÅÅÅÅ brett. Dock kunde hon inte säga när utredningen skulle starta då dom hade väldigt hög belastning just nu. Vården i ett nötskal. Sorgligt men ja politikerna idag gör många konstiga prioriteringar där skola, vård och omsorg, och polis/brandmän ligger lååååångt ner på listan. Hur som. Det här med utredning för diagnoser på sitt barn, förstår inte föräldrar som inte vill när det finns tydliga tecken på att det skulle kunna vara en diagnos. Man gör ju det för barnets bästa. Ja vi är alla olika. Bara att inse.
ÄLSKADE UNGAR, ÅH VAD JAG ÄLSKAR ER ❤️❤️❤️.

Kommentera här: