Taggade (!!!) och dejt med min soulsister

Jag tittade på jurassic World häromdagen,  eller ja ni vet den när man pausar hundrasjutioelva gånger och när nått uppstår missar man några minuter här och där hahaha. Jag tittade iallafall på jurassic World häromdagen 😂😉❤️!!! Älskar dom filmerna! Och snart kommer tvåan till denna!!!!! Gosh! Får gåshud! Hahah. Jag är så taggad! Ska BARA fixa barnvakt så jag och min andra hälft kan gå ❤️. Skulle vilja se Solo: A star Wars story också men vi får se.

Alltså 😍😍😍!!! Han vaknar banne mig alltid med ett leende ❤️❤️❤️. Så go och så fin precis som sina bröder ❤️. 

Hade dejt med min soulsister i onsdags och hennes mini Medina ❤️. Så söt så jag dör!! Rickards kommentar på morgonen "kom inte hem sen och säg att du vill ha EN TILL!!". Den var ju "lätt", med tanke på hur söt hon är 🙄😂😅!!!
Vi satt länge och pratade om allt, jag var sen tvungen att åka och hämta barnen på dagis eftersom R jobbade kväll. Annars hade vi kunnat sitta några timmar till 😂. Måste boka in en dejt snart igen ❤️. Jag är så glad att jag träffade denna kvinna för snart 4,5 år sedan!!! Känns som vi alltid känt varandra ❤️

Kommentera här: