Kvällsjobb och en sjuk viking

Inatt blev det heller ingen direkt sömn 😂... Sova kan man väl göra i graven? Birk är hemma idag igen, Heimer och Thor fick gå till dagis. Nu sover Birk, hoppas han kan gå imorgon 🙏🏻. Det har varit full fart på honom hela förmiddagen, men snorig och ja man ser ju att han inte är 100. Min viking ❤️. Jag jobbar kväll ikväll så Rickard slutar lite tidigare så vi kan byta av varandra. Birk "hjälpte" mig att skura köksgolvet haha, men nu är det rent och fint. Såååå skitigt det blir fort här hemma nu när det är höst och hundarna och vi också såklart drar in så mycket skit... 🙄. Okej, vi har det ganska skitigt året runt, jag vet 😂🙈. Men lite mer nu än i somras iaf 🙈. 
Imorgon är planen att jag och mina syskon ska bjuda pappa på en fars dag middag. Fanny kunde inte i söndags så vi fick ta det imorgon istället 😊. Får se vad det blir för mat. 
Dom här två då!!!! Gos ❤️. Heimer 💙 Leia. 

Imorse, jag och en nyvaken Birk ❤️. Så mysigt det är när dom gosar ner sig i en, kramar om en och bara skickar över all kärlek dom har ❤️. Och så ser man det där leendet som får hjärtat att smälta! Thor låg viska fötters med mig inatt och så imorse efter att klockan ringt kröp han också upp bredvid mig och myste ❤️. 

Kommentera här: