Ledig förmiddag inom parantes

Hejsvejs! Snart bär det av mot jobbet! Pausar med en latte och unnande mig en av mina favorit bakelser 👌🏻. Oooyeay! Jobbar kväll ikväll. Min första efter intron förra helgen. Känns helt ok. Jobbar med en av mina närmsta kollegor så ska bli kul. 
Lämnade barnen på dagis imorse som vanligt och har sen dess pluggat och varit ut med hundarna. Rickard tog med sig pulled pork från jobbet igår, så det har jag mumsat på till lunch. Ikväll blir det någon köpt nuddelwok haha, inte lika flådigt men funkar 😂😉.
Dagarna flyger förbi. Barnen stormtrivs på dagis och jag trivs på jobbet. Hoppas det förblir så 👌🏻. 
Vi tog en spontanare till Rickards bror i söndags, god mat och barnen röjde och lekte jättebra. Knappt något bråk!
I lördags var jag och Rickard på bio, The Meg 😂. Fanns inte särskilt många att välja på som båda ville se och jag ville inte se någon deppig film typ Astrid eller den blomstertid nu kommer. Så ja det fick bli denna slöfilm, helt klart ovärd att se på bio om ens värd att se hemma 😂. Men skönt att komma iväg ❤️. Vi fikade innan på mitt favvo ställe Espresso house 😊. Martin och Jennifer passade vildarna 😉. Och helt avskräckta kan dom inte blivit då jag fick ett meddelande på söndagen att de gärna passade igen 😯😏... Hihi. 
Vi kallar honom Frank haha, den stora tjuren. Han hade rymt in på vår tomt idag tillsammans med en kompis 😂. Inget ovanligt att det går kossor på vår tomt men första gången Frank kommer på besök 😉. 

Kommentera här: