What About Now... :)

Den här julen har varit mer än bra :), den har varit SUPER. Fast ärligt talat så har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt och bara gjort det jag känt för att göra. Men det har varit såå skönt. Och jag har fått jättefina klappar :). Fick det som stod högst upp på listan så jag är glad :D! HAHA och ni kan aldrig gissa vad som stod högst upp på min önskelista :P.

 

Mina julklappar 2009

Dun täcke

Dun kudde

Påslakan

Hörlurar

Te-burk

USB-minne 8 GB

Block

Westlifes nya skiva

Sims 3 – Destination Världen
Pengar
Godis ^^
Wii

Wii spel:

Zelda (som följde med Wii)

Wii fit PLUS ^^ haha lär nog behövas så här efter jul xD

Filmer:

Bröllops duellen/ What happens in Vegas

Sex and the city säsong 1

Grey´s Anathomy säsong 5

Desperate Housewives säsong 5

Yes Man

Dumpa Honom

17 Again

Flickan som lekte med elden

Borta bäst, hemma värst

7th heaven säsong 1

Happy Days säsong 1 (HAHA har ingen anning om vad det här är för serie men pappa sa att det var en bonus present xD, får se om den är bra)

 

OCH NU SER JAG JÄTTEMYCKET FRAM EMOT NYÅR! LÄNGTAR!

 

1 Viktoria II:

skriven

Dumpa honom är jättebra ! :D

Och jag gillar inte ens sådana där filmer, haha.

2 Emma:

skriven

Jäklar vad mycket du har fått :O. Men förstår att du är glad, det bra ju roliga och bra julklappar! ;)



TAGGA NYÅR! :D

Kommentera här: