Älskar dig nu och för alltid <3

Den 20:e april var vi tvungna att ta bort Wilma. Min Wilma.. usch, det var bland det värsta jag gjort. Hon är så himla saknad. Ibland när man kommer hem kan man fortfarande höra henne flåsa, höra hennes tassar röra vid golvet... men ingen Wilma där.
Ingen kommer någonsin kunna ersätta henne och jag önskar att man kunde ta tillbaka djur och människor ifrån dom döda. Åtminstone få åka och hälsa på dom ibland. Verkligheten suger.
Du var ju det sötaste lilla underverk jag sett! Min ögonsten ♥♥♥.
Du skulle alltid vara där vi var, oavsett om det var på toaletten, i sängen eller i soffan.
Det finns ingen som är så liten (möjligtvis en skrikande bebis men det är knappt) som kan göra så mycket ljud ifrån sig som du. Snarka, flåsa, snarka, flåsa. Haha ♥. Saknar dig oerhört ♥.
1 Jessica:

skriven

Nej men fy! Vad hände betty? :(

Kommentera här: