Django django django

Har precis kommit hem ifrån en skogspromenad med gullungen. Hon blev tydligen trött och somna här i soffan bredvid mig. Jag ska nu efter hundra år se Django Unchained. 

Vi har äntligen fått upp gardiner, i ett rum haha. Vardagsrummet ska bara få en matta och några tavlor sen är det klart! 
Klockan är redan 12 och mitt livs kärlek kommer hem runt 16. Känns konstigt att veta att man inte kommer jobba på ett bra tag, det är skönt just nu då min kropp är tung och jag går nog på extra batterier eller något. Min graviditets penning har iaf löst sig och kommer den 25:e i okt och antar samma i november. Så "paniken" över cash är nästan över, tror dock på det först pengarna sitter på kontot. Nej jag litar inte för fem öre på försäkringskassan.
Ska senare idag tvätta lite (förstår inte hur det kan bli så mycket tvätt?!!), laga gryta och soppa som jag tänkt frysa in och bara ta det lugnt. Tjingeling