Lillemannen då ❤

När ens små är sjuka känner man sig helt hjälplös. Ååååh lilla pyret mitt.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jobbade dag idag och Heimer har tydligen varit arg och gnällig hela morgonen. Jag åkte hem på lunchen för att hämta en sak och skulle då passa på att amma, efter typ 3-5 min kaskad spydde han... Läs KASKAD spydde. Han har aldrig gjort det förut och verkligen inte att han brukar spy mitt i amningen eller när han får annan mat heller för den delen. Kände ju verkligen inte för att åka tillbaka till jobbet men gjorde det iaf och fick sms av R att han verkade bättre och hade somnat i vagnen nu. Slutade 13 och åkte hemåt. Tanken var att vi skulle på 25 års fest idag... men när jag kom hem och skulle amma igen hände samma sak igen. Vi tog tempen och ringde 1177. Grejen var ju att han var så pigg (?!!) tills han kaskada en tredje gång utan att jag ammade eller något annat och efter det tok däckade han i min famn. Det har nästan aldrig hänt förut!!!! Verkligen inte på det sättet, man måste annars vagga honom osv och ja han måste vara riktigt trött... Annars somnar han oftast med tutte eller flaska i munnen, om det inte är i vagnen eller bilen såklart. Neeeej fyyy! Får ju panik när det forsar vätska ur munnen på honom och man kan inget göra mer än att bara vara där och hålla honom upprätt ❤❤❤. Älskar dig min plutt!
Så vi har lite sjukstuga här hemma ❤. Heimer ligger helt utslagen i sängen och jag har fixat lite tvätt och borde städa hans rum nu men vette sjutton haha. Tjing!

Kommentera här: