Hello beatiful!


Denna klänning!!!!! Hittade den på instagram och föll direkt!!!! Assååååå...... 
Överdelen kanske är asful på närmare håll men just nu är den perfekt!! Hahah "okej Betty it's not gonna happen!". Jag drömmer okej! Kanske man ska sy sin egen klänning... Fick ju trots allt MVG i syslöjd. Hahahahaha. Just kidding. Or??? Hur svårt kan det vara? Nej jag vet, jag vill inte se ut typ såhär...
Hahahahahahaha.....

Borde sova men är lite uppe i varv. Bröllopstankar så det sjunger om det! Verkligen så roligt men beslutsångest deluxe. Hittar nått nytt hela tiden haha. Och det är mycket mer som ska planeras och fixas än vad man tror. Även om vi vill ha ett så enkelt bröllop som det bara går är det ändå mycket!!! 

Vi har bokat hotell för bröllopsnatten. Blir en svit på Radisson blue i Uppsala. Sån lyx! Sen har vi även bokat en weekend till Budapest av alla platser på jorden! Det tog hundra år innan vi hittade ett bra resmål. Ett resmål som var inom vår budget och som hade bra flygtider. När vi väl åker bort själva för första gången på mer än 2,5 år vill jag inte spendera tiden på ett flyg eller dylikt och heller inte att flygen går sent dagen vi åker och tidigt dagen hem. Budapest var det enda vi hittade som ingen av oss varit till och som matchade det ovanstående. Kul med nått nytt och både bilder och fakta säger att det är en galen stad! 
Rickard och jag satt och tittade på ringar nu under kvällen Hahah. Finns galet mycket! Jag har nog hittat en jag vill ha. Men ni vet hur jag ändrar mig 😉. Men vill att det ska bli en surprise! Kan säga att den jag funderar på just nu har en annan färg än vit på sig 😉. Hehe. 
Alltså klockan är redan över 22... there lord! Sov sött! 

Kommentera här: