Kaos dag...

"man får vad man förtjänar" finns det ju ett uttryck som heter 🤔... Hahah jag måste vara eller varit en hemsk människa som fått så busiga barn 😂. Eller ja egentligen väldigt påhittiga och utforskande, sen att det inte riktigt är lika uppskattat av oss vuxna är ju en annan femma 😉. Ja barn barn barn... Vad ska man säga. Nej vi har ju inga lådspärrar, jag vet hahaha jag vet vad ni tänker. Men varken Thor eller Heimer har gått i lådorna sen vi flytta hit och ja inte Birk heller tills för några veckor sedan... 🙄. Kanske många veckor sedan jag minns ärligt inte. Tiden går för fort 😂. Och då har det funkat med att sätta ett skohorn genom handtagen för då orkar han inte dra ut dom men... Ja men idag måste han haft en medbrottsling. Kakao över hela lekrummet. Sen gick Thor i det så fotavtryck lite här och var. Thor var värre än Birk, han hade hela kroppen insmetad i kakao pulver hahahah... Sen hade jag öppnat lekrumsfönstret (har gjort det tusen gånger förr!!!) tro inte att de har slängt ut massa gosedjur Hahah. Jag städar i deras sovrum och ja självklart fyller de vår säng med mat leksaker jag som precis städat undan dom 🙄. På eftermiddagen innan R kom hem, som för en gångs skull jobbade dag idag, så tog jag ut dom på en promenad. Alla vildar. Bara UT med dom, långt bort från hemmet haha (vi hade ju såklart varit ute på tomten under dagen haha). Dom satt fint i lådbilen och hundarna kunde springa och röja. Sen tog det väl inte så lång stund innan alla ville hoppa ur och gå. Leia tog sitt traditionsenliga dopp i diket och som tur verkade hnun inte hitta någon dynghög 👌🏻!! 

Kommentera här: