Tankspridd

Suck, ibland går saker bara av farten!!!! Och jag blir grymt irriterad när jag sedan upptäcker att det såklart inte passade och man just i den stunden slagit bort tanken som kunde ha gjort att det som nu inte passade kunde passat!!!! Jag pratar om Birks badblöja 😂. Jag var lite små stressad idag,  innan jag skulle hämta barnen passade jag på att hoppa in på vårt badhus och köpa badblöja. Han i kassan var såååå sävlig... Men  till slut fick jag tag på badblöja och han sa 1 år, tänkte inte mer på det. Prövar nu på kvällen och inser att det stod 6-12månader.... Klart som fan att dom inte passade. Haha. Nu måste jag krångla med detta också imorgon innan vi drar mot Märsta. Ofta jag hamnar i sånna här situationer. Jag bara köper och tänker sen 😂. Kan man bli trött på sig själv eller kan man. Och först hittade jag inte kvittot heller... Då ville jag skjuta mitt slarviga jag. Men sen hittade jag det 🙄.
Har irrat runt som en förvirrad höna här hemma och försökt få någon slags ordning på allt vad gäller packning och sista fixet hemma. Vette tusan om det går bra 😂😂😂.
Rickard jobbar kväll och imorgon har han tenta i Stockholm så vi möts upp på Arlanda imorgon kväll. Planet går strax efter 20. Hoppas hoppas hoppas det går bra för barnen med öron och allt på flyget... Nojig mamma.
Den här ligan alltså. Häromdagen när jag skulle ta tag i tvättberget och Heimer och Thor gräver ner sig i tvätten och den lilla därborta ni ser... Han kastar ut kläderna ur garderoben. Yeay Hahah vilka hjälpredor. Moment 22 det där....🙄 😂 ❤️ 

Kommentera här: