Del 3

Jag blir lite full i skratt! Jag älskar Wahlgrens värld, tycker hela Wahlgrens familjen verkar så härliga. Första gången jag såg ett avsnitt av just Wahlgrens värld tänkte jag "men gud jag känner den där människan... vem tusan..". Jag pratar om Bianca. Sen kom jag på vem hon var LÄSKIGT lik, jo min gamla vapendragare Sofie som jag reste med, ni som vet ni vet, men för att göra det kortfattat vi lärde känna varandra i gymnasiet och reste sedan till USA och cyklade/backpackade, sen reste vi till Sydafrika, Thailand, Malaysia och några städer i Europa tillsammans. Alltså vi hade så roligt ihop! Så galna och sjuka minnen tillsammans! Tyvärr så slutade vår vänskap men sånt är livet, onödigt men ja det vart knasigt. Nåja iaf, hon och Bianca Ingrosso har sjukt lika personligheter hahahah, dog tex idag när jag såg det senaste avsnittet och Bianca säger nått i stil med (mitt under picknicken med hennes tjejkompisar) "nu fick jag min mens!", igenkänning på den. Sen är dom faktiskt lite lika i utseende också, haha.
\n
 
\n
Hursom helst det är fredag idag!!! FRIDAY! Jag har varit ledig ifrån jobbet idag. Vet inte riktigt varför men har för mig att när jag la in schemat så hade jag för många timmar så tog bort 1 dag och då blev det idag. Japp mitt minne sviker mig ofta hahah. Har suttit med plugg och varit och intervjuat min kollega som jobbar på hemsjukvården men vi sitter i samma hus. Hämtade sedan hem mina gullungar som alla tre är trötta efter veckan som varit. Vi chillar i soffan och väntar in pappan som snart kommer hem efter handling. Vi hade som sagt magsjukan som härjade här i helgen. Jag hade planerat så fint så fint hur jag skulle lägga upp plugget, jag var ledig förra fredagen också då jag jobbade helgen, planen var att åka in till stan och äntligen få ha lite egentid med fika och en saknad Martina MEN, ja det där sabblans MEN hahah, när jag kommit nästan till Björklinge så ringer dagis "... Thor har kräkts...". JIPPI. Bara åka av vid Björklinge och köra tillbaka. Tyckte synd om mig själv där ett tag hahah. Blev inget plugg den dagen heller. På lördagen jobbade jag kväll, ingen av oss andra hade insjuknat men det var väl bara en tidsfråga haha. Jag kom hem, jag och rickard snackade lite skit i soffan innan vi gick och la oss, hade väl precis somnat när jag hör hur Birk börjar hulka. Stackarn! Han kräktes väl 2 gånger precis som Thor gjorde dagen innan och sen kom inget mer. Jag jobbade söndag dag, kom hem och typ efter 2 timmar kände jag hur illamåendet kom och knackade på dörren. Fyyyyy. Barnen hade fått lite lätt feber men var ju annars pigga trots magsjukan men jag vart helt död. Kräktes några gånger låg däckad i sängen resten av kvällen haha. Vabbade måndagen med hela ligan då dagis har 48 H. Vi hängde i soffan hela dagen, dom var pigga men jag var ett vandrande lik. Rickard var tvungen att vara på praktiken då de skulle gå igenom budgetar, och det gick ju att ta hand om vildarna bara man inte har några krav på sig själv att vara en aktiv mamma hahaha. För det var jag allt annat än. Var hyfsat pigg på måndag kvällen och inga mer kräkningar för någon i familjen så i tisdags blev det både jobb och dagis. Så glad över att man kan vabba och dessutom få pengar, för tusan så det märks på lönen när det blir några vabb dagar. Så så spännande har vårt liv varit de senaste två veckorna. Sjukdomar hit och baciller dit. Alltså förra november eller ja mitten på november till december kanske det var, ja då låg vi sjuka omvartannat över en månad... Då var ju jag mammaledig och Rickard sjukskriven pga diskbråck så att barnen var sjuka och även vi gjorde ju inget mer än att det var galet tröttsamt 😂. Vi får se vad framtiden utvisar. 
Från i lördags när vi var ut med alla vildar i skogen och vandrade. Mysigt 😍 ❤️. 



Kommentera här: