Good shit

När man känner fuck you håret och klipper av det. Oooops 😉. Klippte bort 1 dm slitet, tunt hår. Känns mycket bättre! Gillar ju att ha det långt, men klippte mig hos frissan senaste i mars 😂. Så topparna hade sett sina bästa dagar. Vill boka in tid för färgning men faaaan vad dyrt det är. Ja det visste jag ju redan.. Gick väl på 2300kr allt som allt sist.... 🙄. Men om jag ska färga vill jag nog färga närmare jul, så man blir lite julfin. Har redan börjat titta på klänning till julafton 🙈.
Hur går livet annars? ❤️ Här är det väl alla tiders, mörka påsar under ögonen och kaffe i mängder ja ungefär så lite kortfattat 😂. Nej då. Jag är dock lite ledsen, som vanligt, över att jag inte tål smink. Vill liksom piffa till mig men då vet jag att dagen efter kommer det troligen klia satan och jag kommer bli röd lite här och var i ansiktet. Suuuuck. Nåja ni får stå ut med mina påsar under ögonen och att jag inte ser lika fräsch ut som alla er andra. Åtminstone får jag kanske er att känna er lite snyggare 😉🤔.. 
Hahah den kan jag lätt bjuda på 😉❤️. 
Därför älskar jag filter 😉. Good shit! 

Kommentera här: