Morfar dag idag ❤️

Veckorna går så fort, hinner inte med. Snart är oktober slut?!
Jag och Martina fick äntligen till en dejt på pinchos i måndags kväll ❤️. Hann inte prata om allt, fast gör man någonsin det Hahah? Men det betyder att vi måste ses snart igen!!! Alltså detta var första gången på snart 5 år som vi sågs bara hon och jag. Som jag säger, tiden går sjukt fort! Sist vi sågs bara hon och jag var när vi var höggravida med Heimer och Leo 😂. Dagen efter kom Leo och 27 dagar senare kom Heimer ❤️. Jag gick ju över 8 dagar med Heimer??! Längsta dagarna i mitt liv... 😱. Då gick tiden allt annat än snabbt... 
Rickard jobbade torsdag och fredag kväll och idag är han iväg på hockey med jobbet och ska väl ut och kröka sen om jag förstod rätt 🙈. Min pappa har varit här, vi har fikat, ätit pannkakor, städat lekrummet, snackat skit, lekt med barnen och tittat på senaste avsnittet av Stockholm Rekviem. 


Imorgonbitti ska jag hämta Martin och Jennifer vid tåget och sen ska dom passa våra vildar så jag kan åka in och shoppa med mamma, linnea och fanny 😍. Rickard kommer väl hem under dagen och byter av dom 😂. Får se vilket tillstånd han är i imorgon, han är som sagt inte 18 längre 😅. 
Är så sugen på att köpa body shops julkalender! Men väldigt mycket pengar och dessutom så kanske man inte har användning för allt. Men kul ändå... Velar vidare Hahah. Sjukt snygga omslag var det iaf så bara det gjorde en sugen 😂. 
Funderade också på julkalender till barnen, små paket att öppna fram till julafton... Billiga små saker, men känns som att det också kommer bli en sjukt dyr historia 😂😂😂. Så den får jag tänka på lite till med 😉. 

Nästa vecka är det höstlov och barnen ska vara lediga. Jag är ledig mån, tis och fredag sen jobbar jag helgen också. Vi ska träffa lite kompisar som man annars inte hinner 😊. Jag ska även plugga, kom på nu att jag satt ju och skrev uppsats i onsdags 😂. Funderade vad fasiken jag gjorde tisdag och onsdag denna vecka men kom inte på... Minns fortfarande inte tisdag men i onsdags var jag ledig för att jag egentligen skulle varit i skolan på examination så jag hade tagit semester men... Ja de ändrade såklart datum veckan innan 😂. Först blev jag lite irriterad men sen insåg jag ju att ett annat arbete hade deadline igår 
Och jag hade inte ens börjat 😂😱. Tror jag hade en skyddsängel där va ❤️?! Måste väl vara lite ödet att jag ska plugga hehe... 
Har två examination uppgifter och en hemtentamen plus två examinations seminarier denna kurs. Nu är iaf båda uppgifterna klara, hemtentan måste jag bli klar med innan den 9/10 och seminarierna är den 6/11 och dom måste jag förbereda. Vi får se om jag fortsätter plugget i vår eller om jag tar uppehåll 🤪😅. Men jag blir ju sporrad till sånna här knasiga saker. Tänk om motivationen till att träna osv var lika hög 🤔😂?! 

Kommentera här: