2019

Hej, det var inte igår ❤️. Jag måste berätta om vår jul och vår resa till Skottland ❤️. Men inte idag 😂... Jag pausar i soffan, T och H tittar film och Birk sover. Rickard var tvungen att åka in till jobbet några timmar. Ska snart duscha och packa ut oss i bilen. Barnen ska vara hos mamma ikväll och jag ska på dejt med Sabina ❤️. Igår fick jag en lunchdejt med Jasmine, lyxig vecka att få hänga med fina vänner ❤️
Jag och Sabina ska bowla och äta på olearys 👌🏻. 
Vädret idag har ju varit galet, jag fick med mig Thor och Birk ut. Jag fixade lite på tomten och Thor lekte för sig själv men Birk var inte på sitt bästa humör... 🙄. Han var nog hungrig (bara hans mamma som inte fattade det... Tyckte vi nyss åt frukost 😂) för gav han till slut en smoothie och sen vart det bättre 👌🏻. Trög morsa 😂. 
Vi startade 2019 lite sisådär med både magsjuka och sen förkylning på det. Men året kunde både börjat bättre och sämre 🤪. Så klaga är väl onödigt. 
Annars är det fullt upp med att bara få ihop vardagen 😅. 

Kommentera här: