Mentalsjukhus nästa!

Kanske borde säga att jag lever! För det gör jag kan jag lova ;)!

Pablo är här, Emma och jag är totally crazy, vet ej varför... men jag tror det beror på för lite sömn och för mycket work work xD! Eller kanske något annat också ^^. Vi har helt seriöst skrattat konstant och nästan dött av garv hela denna helg!
Martins kompisar är by the way också helt galna, (nästan så de är värre än mig och Emma xD. Och då är det allvarligt haha!). Att spela volleyboll med dom är inget att rekommendera. Däremot att se Emma spela fifa och burnout det kan jag VERKLIGEN rekommendera ;):P HAHAHAHAH!!!  
Igår åkte vi till Estocholmo och på kvällen blev det fifa- och burnoutturnering. Det var hur kul som helst och såhär efteråt vet jag inte vad jag ska säga xD, HAHAHA. Och nu är jag trött, trött, trött... trött, men ingen sömn här inte utan nu blir det grillat, sen MARIOKART ;)!

SEE YAA!
1 Emma:

skriven

Jag var bara snäll mot Jonas när vi spelade fifa och burnout ville jag bara inte äga ut alla andra ;). Jag är bara snäll eller hur ;)?

Kommentera här: