LAS VEGAS


Vi ar i LAS VEGAS! Vi anlande hit med greyhound buss i fredags och har det riktigt bra trots omstandigheterna. Vi langtar hem och jaa vi ar ju inte 21, sjuka ar vi ocksa (inget nytt da vi Sofie varit det under HELA resan och jag verkar inte tala den har hemska luftkonditioneringen som finns overallt)!!! Annars har vi haft flyt, traffade tva svenska killar i lordags som vi festade med anda fram till 8 pa morgonen. Var lagom dod dagen efter! Och igar vart det helt galet... fraga Sofie, hon sparade! Ursakta mitt tangentbord for 1000 gangen, hoppas det inte ar helt olasligt! haha.


Har har ni den! Min tattoo, helt nygjord, jag gjorde den nu i Lordags! Ar riktigt nojd maste jag saga trots att det ar jordens mest enklaste sak hahaha.
Pa fredag aker vi till Gran Canyon, innan dess har vi ingen aning om vad vi hittar pa. Ikvall ska vi iaf in mot centrum for hundrafyrtioelfte gangen!

Hoppsan Hejsan Kerstin! Pussar ifran Las Vegas!
1 Viktoria:

skriven

Haha, och jag ogillar dig! För jag skulle gärna festa hela natten lång i Vegas! ;)

Kommentera här: