Påsken är här!!!

Helluuu!!!
Ni anar inte hur glad jag är för att det är sista natten!!!! Så imorgon klockan 7.10 tar jag påsk ledigt. Tänker inte svara om telefonen ringer. Skönt är även att jag nu i början av april kommer vara ganska mycket ledig (som det ser ut nu) och just nu har jag verkligen inget emot det.

Idag efter att ha vaknat runt halv fyra så drog jag in till stan, körde bil värre än en kärring och gubbe på 75+. Hahaha höll på att skapa en liiiiten olycka men hade nog en ängel som vakade över mig ;-). Väl inne i stan skulle jag handla godis på Willys... Jävla fiasko... Var nästintill helt slut. Bar mig därför vidare till kvantum och jag förstår inte, lösgodiset på dom här storkedjorna är så himla tråkigt!! Tacka vet jag godislunden!
Fick i alla fall godis med mig hem + min kärlek. Vi åkte hem till vårt lilla kärleksnäste och lagade super god mat (baguetter med sån där tomatröra på till förrätt och sedan fläskfilé, couscous röra... MUMS!) och såg på senaste avsnittet av Walking dead. Haha vi kommer av någon anledning alltid på att vi ska kolla på det när vi äter något.... Det kan ju bli lite magstarkt ibland när tarmar och alla andra inälvor trillar ut.

Tänk att påsken redan är här! Först hade jag väl inte tänkt att göra något speciellt, men såklart blev det ju inte så. Till min farbror imorgon, lördag drar vi till Rickards bror i Södertälje och på lördag åker jag hem till mamma. Har dock beställt vanlig hederlig mat hos mamma, haha jag tröttnar ganska fort på både påsk och julmat... Och hur mycket skiljer det sig egentligen?

Det är alltid lika kul när jag och Rickard tänker lika. Egentligen bara små saker, som idag tex jag hade köpt baguett för att ha lite mysigt och lyxa till det haha... Sen när jag hämtar karln skrattar han när han får se brödet och bara " du är sjuk". Då hade han också köpt baguetter och tänkt samma sak. Detta kan hända minst 5 ggr per dag att den ena säger något som den andra precis tänkt att säga eller att man gör samma sak utan att veta om det.
Som när jag skulle ringa för att säga att "det nog blir lite stressigt att åka till Skottland i april vi kanske ska ta det i maj istället", då hinner han ta upp det innan mig och när han säger "vi kanske ska ta det sen..." Och jag säger "aa maj...", så skrattar han och bara "tänkte precis det". Så jäkla läskigt! Fast ja detta händer väl alla kärlekspar tusen gånger om. Men man blir fan lite fascinerad. GLAD PÅSK PÅ ER!!!

Kommentera här: