Currysås på en fredag = så jävla bra!

Har rensat ut min garderob idag...
... resultat = 2 Ikea kassar och en påse skor. Skönt att få bort det! Många plagg har blivit för små eller så har jag typ inte använt det eller så tycker jag inte att det passar min stil längre, vad jag nu har för stil 😜? Mamastyle kanske hehe 😉?
Heimer julklapp som han fått av moster Linnéa har äntligen kommit upp på hans dörr. Bokstäverna I och E har varit slut sen i julas hahah. Blev riktigt gulligt och lekfullt. En helt otrolig sak (för oss som är föräldrar...) Heimer sov i sin säng nu på dagen i ca 3 h!!!!!! Att han sover mycket vet jag men att lillkillen kunde sova så länge i sin EGNA säng jaa det är stort 😃! Han vill annars sova i ens knä osv, bara det finns närhet. Så fort man lägger ifrån sig honom brukar han vakna efter 5-10 min.. Samma sak om han sover i vagnen eller bilen och man stannar tar det inte heller många minuter innan han vaknar hahah. Gullungen vår ❤❤❤.
Nu ska jag börja läsa om nervsystemet.... till det svara på 25 instuderingsfrågor 😳.... Ikväll blir det Currysås och kyckling!!!!!!! Kanske bakar en kladdkaka också bara för att ❤❤❤. Imorgon ska jag upp och jobba 4,5 h sen hem och snabb duscha för att åka till Märsta fira Rs pappa och sen lämna kvar vildingarna för att möta upp Linnéa och Micke och gå på Avicci!! Innan blir det några drinkar på Sjätte tunnan. Yeay!

Kommentera här: