BAAAM!

Förkylning, jo jag tackar! Dessa dagisbaciller vill man ju bara bränna ihjäl. Och det slutar inte rinna om min näsa och halsen är som ett rivjärn. Precis vad jag behövde till denna vecka. Skola imorgon och praktiken börjar på tisdag. Något säger mig att nån, ja nån jävel vill inte att jag ska gå i skolan osv. Blir så less. När man verkligen försöker och intalar sig att det kommer gå så ska man bara motarbetas av massa skit från ingenstans. 
Ja, ja... Nu är jag sjuk och får göra det bästa av situationen. Vad nu det blir. 

Vi sålde vår vagn idag, något halv positivt då vi fick iväg den för ett skambud men varken jag eller R kände för att hålla på. Man ska inte vara girig och bra att den kommer till användning. Plus att vi behöver plats då den stått i vardagsrummet sen vi la ut den på blocket. Så nu är det borta! 

Jag sov uruselt inatt och borde sova nu för att vila upp mig men som sagt svårt när det rinner och när man knappt kan svälja, hahaha, detta är bara för mycket ironi. Jävla skit. 

Kommentera här: