Mina skyddsänglar

Jag drömmer lite då och då om min farmor och mormor. Dessa två människor har betytt jättemycket för mig. Saknar dem oerhört och önska de var här. Inatt drömde jag att jag och Rickard var försenade till Thors dop, alla var där och inte vi. Minns inte varför men vi var fast nånstans och plötsligt kommer farmor och mormor i mormors gamla golf körandes. Vi får skjuts och det händer massa knasiga saker på vägen, vi blir bara mer och mer försenade. Kyrkan låg även ute på en ö vilket gjorde allt mer komplicerat... Haha?? 
Älskar när farmor och mormor dyker upp i mina drömmar, känns som att allt händer i verkligheten och att jag får en extra dag/stund med dem varje gång de kommer på besök. Oj oj där var jag djup. 

Hade betytt så mycket om dem fått träffa er ❤️❤️❤️. Vet däremot att ni gör ett bra jobb som skyddsänglar ❤️, keep IT going!

Kommentera här: