ÄLSKADE UNGAR





Idag är det två veckor kvar till BF!!!! Känns ju som en hel evighet... och när tanken idag slog mig att jag faktiskt kan gå över 2 veckor ja då blev jag ju bara deppig 😂😂.... så nu är det max 4 veckor kvar tills lillen är ute


När jag väntade Heimer så tickade tiden på i snigelfart. Dagarna efter BF var olidliga. Tänk att jag gick över HELA 8 dagar med honom. Och i höst fyller han 4 år!!! Min prins, min viking, min kärleksfulla älskade-bus-unge som alltid är glad och full av energi. För att vara första barnet gick allt så smidigt. Förlossningen, dagarna efter och sen har det rullat på. Han hade några nätter när han var ca 3 veckor som han skrek pga ont i magen men that's it. Självklart har jag svurit, haft sömnlösa nätter, velat säga upp mig som mamma men det finns banne mig inget som slår att vara just mamma


Snart är jag trebarnsmamma till tre magiska pojkar . Med Thor har allt också flutit på . Den ungen kan ju charma byxorna av vem som helst, min bebis som kommer kännas så stor när lillen kommer men oavsett kommer han alltid vara min bebis 😂. Heimer med för den delen 😉. Thor eller ja både Heimer och Thor är mammagrisar men just nu framförallt Thor. Vi får se hur han tar detta med en ny familjemedlem 😅. Heimer gick in i rollen som storebror som om han inte gjort annat . Jag hoppas Thor också gör det ☺️❤



Kommentera här: