Mys med min stora viking

Fick mysig egentid med min viking imorse ❤️. Han är så fin, håller handen, pussar den och aaa, ååååh fina Heimer. Han har sina stunder den pojken, helt klart! Både han och jag behövde detta! Vi fikade, gick en sväng på gränby och sen ville han ha korv 😅. Så korv fick det bli. Rena semestern att bara få rå om och ta hand om ett barn 😂😁. Medan jag försökte hitta något dugligt klädesplagg som inte var i size zero så sprang han och gömde sig under alla klädstänger och roade sig 😂. "mamma du ser inte mig" "men jag hör dig.." och så hör man ett gapskratt 🤣. Älskade Heimer 💙.
Nu är han hos farmor och farfar. Och vi laddar inför fest imorgon. 30 års fest med Rickards vänner.... 🙄... Jag tänker att de lugnat sig lite nu till skillnad från när de var runt 20 men Rickard tror inte det... Får se vem som har rätt 🤣. Nu måste jag sova så jag orkar göra allt jag inte gjorde ikväll som var tanken... Hektisk dag imorgon 😅

Kommentera här: