120719

Säger ju att mitt minne sviker mig i denna värme!!! Vi var inte alls till vårt smultronställe i torsdags (förra veckan)... Var dit på onsdagen och på torsdagen var det inte vilken dag som helst. Vi firade hela 6 år ihop. 19:e juli 2012. Han har ju alltid varit charmig och romantisk min man, lika som han är svinig och mindre charmig ibland 😂. Men han vet vad jag gillar. Natten till torsdagen väcker han mig (efter sitt jobb) och har då dukat upp med räksmörgås och paket i köket 😍. Yummy!! Jag hade nämligen suktat efter en sån där räksmörgås i några dagar 🙄🤪. I paketet låg ett par örhängen som troligen kostade alldeles för mycket men han har gömt kvittot så 😂... På morgonen vaknar jag upp med rosor vid sängen ❤️. Så glad att jag har honom. Självklart vill jag kastrera honom var och varannan dag men det hör väl förhållande till. Finns säkert undantag som med allt. I detta kärleksdrama som vårt förhållande är så bjuder kärleken på alla dess godheter så som arg fru, lycklig fru, grinig man och lycklig man (och allt däremellan 😂). En grinig man och en arg fru säger ju sig själv😉. Känns ibland som att vi väldigt ofta jobbar i motvind och att det är mycket i våra liv som gärna hade fått varit annorlunda för att underlätta saker för oss men ja så länge ingen har en dödlig sjukdom och så länge vi har varandra så är livet fint. Till och med u n d e r b a r t ibland. Som jag älskar denna man. Kärleken kommer inte till alla och därför känner jag mig extra tacksam över det fina vi har tillsammans och allt fint vi skapat ihop under dessa 6 år. Våra motgångar har bara gjort oss starkare även om det inte känts så i stunden. Tänk alla minnen vi bär med oss och alla fantastiska saker vi har framför oss. Säger bara ta hand om varandra och lev i nuet ❤️. 
Fattar inte att det gått 6 år... samtidigt som "hallåååå du har ju alltid funnits i mitt liv?!". 
Sen är ju jag sämst på att visa känslor hahaha.... 🙄. Verkligen. Med barnen kan jag gulla, pussa och säga tusen gånger om dagen att jag älskar dom och hur fina dom är. Men till Rickard hahaha... När vi är själva händer det såklart men jag är väl inte särskilt generös med kärlek och komplimanger 😂. Och offentligt nej nej nej nej 😂. Kanske hålla handen... Någon liten puss men ja, kanske. Varför? Vet inte? Lever väl kvar i tonåren "ååå vad pinsamt..." och så blir jag knallröd 😂. Gosh. Skäms över mig själv ibland. Men sån är jag 😉. Och eftersom Rickard vet detta kan ni ju tänka er hur ofta han vill jävlas med mig 😂🙄😅. Ja kärleken hörni 😉. Gör en både blind och galen😂❤️. 



Kommentera här: