GLAD PÅSK FINA NI!!

Hade en härlig långfredag igår med påskfirande! Saknade min man såklart.

Äggprickar tävling! Först målar man sitt ägg sen tävlar man genom att slå äggen mot varandra. Den med helt ägg vinner. Pappa vann och jag kom tvåa igår hehe. 

Barnen hade påskäggsjakt imorse med skattkarta som självaste påskharren lämnat 😉. Blev lyckat!! Och som jag gissade, SÅPBUBBLORNA blev favoriten i påskägget 😃. Barnen ville ut direkt och blåsa bubblor, så fick det bli!
Vilken morgon!!! 
Jag och barnen ska röja HELA huset idag.... Som vanligt har någon släppt en bomb. Haha! Välkommen till familjen Lindroth 😉. En vacker dag ska även vi ha det städat och FINT. Men ja just nu lever vi i kaoset som tre barn och två hundar skapar... Okej två vuxna som också är ganska bra på att skapa kaos med 😂. Jag är väl inte helt oskyldig liksom 😅. Men först lunch till mina ligister!

Rickard blev nöjd med sitt påskägg som innehöll öl, kaffebönor från Johan Nyqvist och lemon cheese som vi ska testa till scones imorgonbitti 😊. Näää nu måste jag ta tag i mitt liv... Men fastnade med lite viktiga saker haha shopping! Haha! Skulle köpt gummistövlar till Thor för hittade inga 25-26or.. Såg att dem han hade var 24 så dem satt precis. Men han måste ju kunna ha dem i sommar/höst också så köpte polarn och pyrets gul/randiga. Älskar dem!! Vill köpa lika till Birk också men han har haha... Och jag fick bästa påskägget av min kärlek!!! Presentkort på HM och espresso house 😍! Vi känner varandra allt för bra 😉. Så linnea fika och shopping efter påsklovet 😍?! 

Kommentera här: