Vår 5 åring!

Vår stora viking fyllde hela 5 år i tisdags!!!! Mammas pojke 💕. Kan faktiskt inte förstå att det redan gått fem år sen han föddes?! Samtidigt som det känns som han alltid funnits i våra liv. Han fick en mataffär, lego och leksaksmat. Affären var en stor succé precis som vi misstänkte 😉.
Efter att jag hämtat dom på dagis och Rickard kommit hem åkte vi allihopa in till stan för att möta upp pappa. Vi tog en middag på donken som Heimer önskat ❤️. Sen var det  full fart på busfabriken. Barnen älskade det! Var tydligen halva priset på tisdagar haha, taget! Nästan inge folk heller, tackar vi för! Tror Heimer hade en alldeles perfekt födelsedag ❤️. Lyckliga barn lyckliga föräldrar!
På morgonen, paketöppning och sen blev det glass ben and jerrys cookie dough. Mums ❤️. 
Igår fick jag vara hemma på FM med denna prins, vi byggde ihop leksaksaffären och herregud sån tid det tog.... Så många olika delar 😂. Men det vart som sagt succé 😉. Vad gör man inte för barnen 🙄. Birk vaknade med feber, han hade hostat och snorat hela natten stackarn så han fick såklart vara hemma. Rickard bytte av mig strax innan 13 så jag kunde åka och jobba för att röja av det mest akuta. Idag var dom allihopa på dagis igen. Imorgon kväll ska vi fira Heimer med min familj 😊. Blir tacos och gott fika! Får se om köper tårta eller något annat 🤔. Varken pappa, Martin eller fanny gillar tårta haha. 

Förra veckan bestod av jobb, vabb, utbildning och ännu mera jobb. Jobbade helgen och i lördags kväll tog vi vårt pick och pack och drog till Milla och Thomas ❤️. Gjorde lätt för oss och lagade tacos. Thomas hade köpt ett jättegott alkoholfritt vin till Milla och mig. Måste jag köpa hem! På söndagen blev det kalas för Heimer fast med Rickards familj. Rickard hade gjort en sjukt god chili och sen hade vi tårta med paw patrol men bilden var suddig... Inte alls nöjd. Fick beställa från ICA maxi i gnista då kvantums maskin till fototårtorna var ur funktion. Såå... 🙄. 

Fick tillbaka min hemtenta idag, VG 😁😁😁. Skönt då var den kursen godkänd och klar! Ett steg närmare.... 😊

Kommentera här: