Söndag

Av någon anledning kunde jag inte somna om imorse, så istället för att bara ligga och göra nada så gick jag upp och satte på ett avsnitt av Sjunde Himlen ^^.
Igår var jag iaf på riskettan, säger bara en sak GUD VAD SKÖNT ATT HA DEN GJORD! Det var dock inte så tråkig som jag tänkt mig, men läraren hade en attityd som fick mig att vilja slå till honom ibland hehe. Plus att den där kursen kostar 700 kr och det dem snackar om är sånna där självklara saker. Iaf för mig. De verkligen lurar en på pengar!

Nej idag har jag egentligen fullt upp. Vi ska städa hela huset och fixa, för imorgon kommer Eva (en student) från tjeckien som ska bo här i ett halvår :). Sen ska vi åka till F&F och bjuda på mat och jag borde även plugga lite geografi. Mitt rum ser för övrigt ut som ett bombnedslag så nej ska nog sätta igång och leka städerska ;). Plus att jag tycker mr P kan logga in på msn NÅGONGÅNG!

PUSS

Kommentera här: