Doobidoobidoo

Jobbade första dagen på jobbet idag, säger bara VARMT! Fast det kunde varit värre ^^, för trots allt så var det rätt molnigt. Sen kom mamma hem i lördags och hade köpt pool :O, en super överaskning kan man lugnt säga :D!! Så nu badas det för fullt, eller ja det badas i det lilla vattnet som finns xD. För det tar ett tag att fylla en pool på 24 000 liter, speciellt när strålen går islomotion -.- xD.

Gissa varför jag just nu går runt med en bula i pannan?


1. Martin "råkade" armbåga mig stenhårt i pannan.
X. Jag "råkade" gå in i en skåplucka.
2. Emma "råkade" kasta en vattenslag stenhårt i min panna.
1 Emma:

skriven

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAH! Förlåt att jag skrattar, men det där med bulan var ju av en ren otur... Självklart träffar jag när jag INTE ska träffa xD

2 Betty:

skriven

Du gjorde det med flit -.-!!! Och du verkligen tog i allt vad du hade XD HAHAHA XD!

3 Emma:

skriven

Nja... tog i allt vad jag hade tror jag inte. Allt jag hade tog jag när jag blåste upp madrassen :O

Kommentera här: