Did I mention that you look awesome?

Om man vill bli av med sin ilska eller bara bli av med all överskotts energi som man kan ha ibland är boxning f*n bland det bästa man kan göra :D! Körde nu och det är helt galet vad mycket jag behövde göra mig av med. Haha. Okey ni kanske slutade läsa redan vid första meningen men seriosly, I DON´T CARE ;). Det jag ville få fram var iaf att det är en sån härlig känsla efteråt! Man blir glad.

Jag har blivit sämst på att plugga... ååh det går inte. Det tar stopp. Jag fastnar med något helt annat. Som igår när jag skulle läsa rättskunskapen (visst det var efter vi bokat resan, men ändå) läste jag nog flera sidor utan att ens veta vad jag egentligen läste. När jag sedan typ "vaknade" till tittade jag på orden och bara what? Haha. Antar att jag är i en annan värld... eller jaa åtminstone i framtiden.

Kommentera här: