"Det ar vart att leva fattigt ett tag om man far vara kung for en dag"

Att skriva har kanns som hemma och hemma ar ju alltid bast (ni far ursakta mitt icke svenska tangentbord!). Jag har alltid alskat USA, tankt flytta hit och plugga osv. Men nu... tror jag att jag inte har nagon storre lust med det. Vilket land... Far man saga skit land? Jaa nu gor jag det efter att ha varit har i snart 2 manader. Skit land ar vad det ar. Om du inte ar rik sa vill du INTE bo har. Lovar. Vi har testat pa uteliggarlivet (dock frivilligt och vi hade iaf rad att kopa mat men det ar ingenting jag rekommenderar) och det dar emellan verkar inte sa roligt det heller. Nagra positiva saker som vi har konstaterat (finns bergis mycket mer) ar foljande; toaletter finns overallt sa du behover aldrig ga runt kissnodig, manniskorna (inte alla saklart) ar valdigt trevliga och omtanksamma det ar som om deras sociala kompetens ar tio ganger storre an var... det var val det. Sa nej USA ar inget bra land overhuvudtaget. Haha. Och nasta gang jag aker hit ska jag vara over 21 och da javlar!
Det ar saklart inte sa illa som jag far det att lata. Jag hade sakert alskat att aka hit och bo hos en familjen och gatt pa college, jag vet att jag hade alskat det. Nar vi bott hos familjer med mera har det varit himla mysigt och man vill aldrig darifran.
Om ni foljt var blogg om resan har i staterna sa har ni forstatt att vi var tvungna att avsluta cyklingen och akte over hela landet for att komma till Los Angeles istallet. Ingenting vi angrar. Trakigt med Sofies skada men halla?! L.A ar inte sa tokigt det heller. Haha. Daremot var cyklingen riktigt kul, ja gud ja! Vi har lart oss sa mycket och traffat sa manga underbara manniskor. Absolut bland det roligaste jag varit med om!
Nu ar det i alla fall 1 manad kvar eller det blir det imorgon exakt. Tiden bara forsvinner och det ar laskigt. Vill inte hem, samtidigt som jag saknar allt och alla sa mycket sa jag vet knappt vart jag ska ta vagen ibland! Kanslan av att komma hem och fa ata hemmagjord mat, ligga i sin egen sang, ga ut i den svenska skogen utan att hora ljudet av bilar ar som en drom for tillfallet. Haha. Jag alskar den har resan i alla fall och ser fram emot allt annat som kommer att handa i framtiden. Dock har vi kunnat dott ett antal ganger, sa jag tror verkligen pa tur nu for tiden. Vi har haft tur i oturen om man sager sa.
Det roliga ar ocksa att vi var fyra stycken fran borjan och nu ar vi bara tva kvar. Ar det nagot fel pa mig och Sofie eller? hahaha. Jag borjar seriost tro det! Haha. Vi ar i alla fall som ett gift gammalt par. Precis pa pricken. Och sa roligt som vi haft under de har tva manaderna ar helt sjukt! Alla borde gora en san har grej och fa ha sa roligt som vi haft! Helt galet!

Bakom ser ni sjalvaste Los Angeles.

Hogklackar och kort klanning ar det som galler har. Ni ska bara veta vad ett par hogklackade skor kan gora... om du nu redan inte vet det.

Topless ar ocksa forbjudet pa de flesta beachar har. Hur kan vi kvinnor inte fa visa vara brost om killar far ga runt halvnakna hur mycket de vill?! Nar jag och Sofie lag topless, HAHAHA, sa kom en vakt fram och bara "this is not a nude beach" och sa skrattade han. USA... suck... haha. Vi vill ju bara inte ha en ful bikini branna.

Jag har dessutom tagit hal i oronen! Hah, efter som vanligt men det blev riktigt fint faktiskt. Gjorde det helt impulsivt. Skulle in och fraga om priset bara for att jag var lite nyfiken sen helt plotsligt hade jag hal i oronen... ungefar sa.

Jag far bjuda pa flera bilder nar jag kommer hem, det ar himla segt har ska ni veta att ladda upp bilder, haha. Har sa mycket att beratta, men det skulle ta en valdans lang tid och ingen skulle orka lasa. Bamsekram

Kommentera här: